Witam na moim niewielkim skrawku sieci... Nie znajdziesz tutaj nic konkretnego, sprecyzowanego - raczej subtelną abstrakcję. Notuję o sobie, wstawiam zdjęcia osobiste jak i otaczanej rzeczywistości. Charakter postów i ich częstotliwość w dużej mierze zależy od tzw. pogody (obecnego nastroju, stanu ducha). Krytykę przyjmuję na klatę - choć zakładając bloga nie sugerowałam się tym, by ktoś mnie oceniał, bądź chciał zmienić... zdecydowanie zależy mi na niebanalnej pamiątce. W sumie fajnie się jest czasem z siebie pośmiać.

środa, 26 grudnia 2012

#9 z własnej woli jestem tu pośród kserowanych bzdur, w zakamarkach tanich chwil i niepotrzebnych ról. może zastrzelą nas z rana nie będziemy żyć, tak po prostu bez wahania przestaniemy być

Już po kolacji wigilijnej - wyjątkowo w tym roku spędzonej stricte w najbliższym gronie (rodzice, ja, siostry i nasza kochana Perła). Oczywiście kameralnie, smacznie i nastrojowo. Choć o dziwo dawno nie piłam niczego mocniejszego, dziś nie mogłam sobie odmówić. Dwa dni pod rząd z moim ukochanym plus prezenty i jestem w raju.

Sny bywają dziwne, choć czasem mówi się, że są prorocze... Ostatniej nocy śniły mi się koleżanki (raczej ZNAJOME SPRZED LAT, bo koleżankami na stan obecny ciężko je nazwać ) powiedzieć można, że wchodziły mi wręcz do przysłowiowej dupy - całowały mnie w policzek, w usta, nieustanie zabawiały. Wydawało mi się to nieco dziwne, gdyż uważam je za fałszywe wręcz. Sennik chyba nie kłamie - takie dewiacyjne zachowanie zwiastuje PLOTKI oraz ZWYCIĘSTWO, NAGRODĘ. Szkoda, że nie weszłam w trans świadomego snu i nie pokazałam prawdziwego oblicza korzystając z okazji, że są to tylko kopie postaci z rzeczywistości - wyimaginowane prostaczki.
(napisane 24.12.12r.)

W zgiełku totalnego lenistwa w końcu zabrałam się żeby spojrzeć na bloga. Nie mam przy sobie kabla do telefonu, a co za tym idzie ciężko mi zdobyć jakieś fotki! Jak sobie postanowiłam udało mi się zrobić dla Was ogromny mix! Być może uda się popołudniu jakoś przez bluetooth dorwać część, choć to bd czasochłonne.

bluzka - stradivarius / getry - terranova
katanka - stradivarius / bluzka - new yorker / getry - reserved
selene - małe aczkolwiek bardzo ekonomiczne

4 komentarze:

  1. Jaka ty słodka dupereczka : DD

    OdpowiedzUsuń
  2. lakiery z selene sa fajne, racja racja ekonomiczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużym plusem jest też to, że gama kolorystyczna jest ogromna

      Usuń