Witam na moim niewielkim skrawku sieci... Nie znajdziesz tutaj nic konkretnego, sprecyzowanego - raczej subtelną abstrakcję. Notuję o sobie, wstawiam zdjęcia osobiste jak i otaczanej rzeczywistości. Charakter postów i ich częstotliwość w dużej mierze zależy od tzw. pogody (obecnego nastroju, stanu ducha). Krytykę przyjmuję na klatę - choć zakładając bloga nie sugerowałam się tym, by ktoś mnie oceniał, bądź chciał zmienić... zdecydowanie zależy mi na niebanalnej pamiątce. W sumie fajnie się jest czasem z siebie pośmiać.

wtorek, 22 stycznia 2013

# 19 jestem świrem, jestem ćpunem

Przepraszam, że długo nie pisałam... Mam jednak w zanadrzu bardzo realistyczne wytłumaczenie - SESJA! Jak sami wiecie trwam obecnie w niezbyt dogodnym trzytygodniowym NIEŻYCIU! Jestem z siebie naprawdę dumna - pedagogika (ćwiczenia - kolokwium) 5, psychologia (ćwiczenia - kolokwium + ustny) 4, podstawy filozofii (referat) 5, socjologia (ćwiczenia - średnia:kolokwia + praca o samobójstwach) 5, zaliczona LOGIKA, aaa... Podołać muszę jeszcze egzaminom: ustnym z socjologii (25.01), psychologii (31.01) oraz podstaw filozofii (05.02) jak i pisemnemu z pedagogiki (28.01).

Uwielbiam Koniec Świata - są po prostu genialni! Poprawiają mi humor i sprawiają, że choć brak sił jednak coś się wynajdzie... Zdecydowanie muszę wybrać się na koncert... może jakiś pobliski na Śląsku? Poparzeni kawą trzy?

zdrowe odżywianie plus woda z magnezem
powrót do warkocza?
mmm ::D pozostał sentyment
wakacyjne wyprawy
nauka nauka nauka nauka
okulary, które połamał mi Mat
egzaminowo :D

Dobranoc kochani! :*

13 komentarzy:

  1. fajny blog :)
    ładne zdjęcia
    Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny żakiet, pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się spódniczka na przedostatnim zdjęciu :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to nie spódniczka, to torba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jesteś ten pomarańczowy to sweterek?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjecia, uwielbiam takie mixy :) Zrobiłaś mi straszną ochotę na truskawki :) Bardzo podoba mi się blog, fajnie go prowadzisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mmm... ale to nie te same truskawki co latem, zdecydowanie :<

      Usuń
  7. Masz naprawdę świetnego bloga :)
    Mam do Ciebie ogromną prośbę, może proszę o zbyt wiele, ale to bardzo ważne.
    Wymyśliłam pewną akcję na moim blogu, tak właściwie cały ten blog to już jedna wielka akcja!
    Jeśli zechcesz mi pomóc, albo przynajmniej się przyłączyć - obserwując, będę Ci niezmiernie wdzięczna. Wszystko jest napisane w najnowszej notce.
    Mogę zmienić świat tylko z tobą :)
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia,
    świetny blog ! mam nadzieję, że mój też ci się spodoba i również go zaobserwujesz :P
    http://emfashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog, gratuluję :)
    Nie mam własnego, jednak chciałabym Cię zaprosić na pewnego niezwykłego bloga, który odmienił moje życie. Ta cała strona to tak naprawdę pewnego rodzaju akcja, fajnie jeśli się w nią aktywnie włączysz lub przynajmniej wspomożesz - obserwując. Przeczytaj ten post, a na pewno nie pożałujesz (a nawet będziesz pod wielkim wrażeniem jak ja):
    http://f-me-i-am-famous.blogspot.com/2013/01/some-things-cost-more-than-you-realise.html
    "Mogę zmienić świat tylko z Tobą" - słowa autorki strony, szkoda tylko, że ciągle za mało takich ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  10. już chyba trzeci taki komentarz, grr ;/

    OdpowiedzUsuń