Witam na moim niewielkim skrawku sieci... Nie znajdziesz tutaj nic konkretnego, sprecyzowanego - raczej subtelną abstrakcję. Notuję o sobie, wstawiam zdjęcia osobiste jak i otaczanej rzeczywistości. Charakter postów i ich częstotliwość w dużej mierze zależy od tzw. pogody (obecnego nastroju, stanu ducha). Krytykę przyjmuję na klatę - choć zakładając bloga nie sugerowałam się tym, by ktoś mnie oceniał, bądź chciał zmienić... zdecydowanie zależy mi na niebanalnej pamiątce. W sumie fajnie się jest czasem z siebie pośmiać.

wtorek, 8 stycznia 2013

#16 siedzimy na dachach, bawimy się powietrzem

Dziś miałam okazję uczestniczyć w projekcji filmu October Baby połączonej z debatą, która odbyła się na moim wydziale. Idąc w kierunku gmachu auli byłam zdecydowanie rozczarowana - nie odwołali nam ćwiczeń z pedagogiki, tylko zastąpili jakimiś wymysłami kadry - fanaberie. Doznałam dogłębnego szoku połączonego z nutką refleksji i co w konsekwencji... oczyszczenia!

Czytelniku byłeś/kiedyś oszukany/zraniony przez drugiego człowieka? A może czułeś nienawiść do samego siebie za popełnienie licznych amoralnych czynów? Najlepszą metodą, aby móc żyć dalej i poczuć wolność jest WYBACZENIE! Wiem, że owy proces trwać nie będzie jeden dzień, ale... Poruszony motyw w powyżej wymienionym filmie po prostu mnie zgasił, przemyślcie to.

Pojawiły się w moim życiu osoby, którym udało się wbić mi nóż (może nie w serce, ale na przykład plecy) - można je policzyć na palcach jednej ręki, a jednak. Kiedyś dręczyło mnie to, czułam ból, nienawidziłam ich za to. A teraz? Z biegiem czasu wybaczyłam im - teraz są mi całkowicie obojętne. Nie chcę mieć z nimi żadnej styczności - ani nie pałam do nich niechęcią ani nie pomogłabym im w potrzebie.

lubuję się w żywych kolorach szminek
mega sentymentalna bluza Cubus / baleriny ccc
ostatnio robiąc porządki przypomniałam sobie o tych cudownych klapkach z lata :D w których chodzę teraz po mieszkaniu plus kapcioszki
dawno nie pokazywałam się w warkoczu... z jakiś miesiąc temu [?]
1. odżywka CONDITIONER intensywna regeneracja włosów 2. GLISS KUR odżywka odbudowująca zniszczone włosy 3. SORAYA Care Control - idealny lekki krem na twarz (poprawia koloryt skóry, wygładza, antybakteryjny)
Dobranoc :*

13 komentarzy:

  1. bardzo ładnie Ci w czerwieni na ustach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgorzata K.9 stycznia 2013 18:40

      Właśnie kwestia przebaczenia to nie taka prosta sprawa. Głównie myślę, że trzeba się skupić na sobie i mieć gdzieś zdanie innych. Jesteś ładna i inteligentna :) Piszesz sensownie i na studia chodzisz? Uniwersytet Śląski? Bo widzę Katowice

      Usuń
    2. uwielbiam szminki jak to mówi moja mama "o oczojebnych kolorach", ale nie mam zbytnio okazji, by się w nich pokazywać :< oczywiście trzeba wyczuć stosowną sytuację

      Usuń
  2. bardzo ładnie Ci w warkoczu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a Octobre Baby faktycznie, było super :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie kapcie ;)
    ~ ~ ~
    www.fisholka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post :) Kapcie siwetne!!! Bede wpadac czesciej i zapraszam do mnie! http://allaboutjoann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że moje kapcie robią furorę :) a chętnie zajrzę!

      Usuń
  6. Wybaczenie bywa nieraz ogromną sztuką, którą trudno osiągnąć... Jednak zgadzam się, że pomaga oczyścić się i odciąć od niektórych ludzi i problemów. "October Baby" nie oglądałam, ale mam zamiar. :)
    Bardzo ładna jesteś! A bluzy zazdroszczę. Świetna jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby wszystko było takie proste życie wydawałoby się nudne, niestety. A co do wyglądu czy ładna - to kwestia gustu :))

      Usuń
  7. Kiedy będzie nowy post?
    Bo co wchodzę i patrze to nic. ;//

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam rozjaśnianie końcówek. Są genialne i fajnie wtapiają się w ciemniejsze włosy gdy masz kok *.*

    Obserwuje.

    Agnes-intuicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm, właśnie od samego początku mi się podobał taki motyw :)

    OdpowiedzUsuń